CUSTOMERS GUIDE


Polisi Pemulangan/ Return Policy

Jutaan terima kasih kepada anda kerana sudi berurusan dengan Eljameela Rannea.

Kami sentiasa ingin memastikan pelanggan mendapat yang terbaik dan berpuas hati.

Oleh itu, setiap item yang dibeli melalui blog eljameelarannea.com ini adalah dijamin dan pelanggan boleh menukar saiz atau koleksi lain jika item yg diterima tidak sesuai atau tidak menepati citarasa anda.

Berikut adalah syarat asas untuk PENUKARAN/PEMULANGAN:

1) Setiap belian dari Eljameela Rannea dijamin 7 hari dari tarikh penghantaran dibuat (10 hari bagi Sabah/Sarawak)

2) Setiap item yang hendak ditukar atas sebab-sebab yang dipersetujui mestilah di hantar ke Eljameela Rannea dalam tempoh 7 atau 10 hari tersebut.

3) Penghantaran mestilah dilakukan selepas menghantar butiran PEMULANGAN PRODUK seperti di bawah ke emel eljameela.rannea@gmail.com -

NAMA
ALAMAT
NO TEL
EMEL
SEBAB PEMULANGAN PRODUK

4) Kos penghantaran balik ke Eljameela Rannea adalah 100% ditanggung oleh pelanggan jika  penukaran disebabkan oleh:
  • Tukar saiz
  • Tukar design
  • Produk tidak menepati citarasa

5) Bayaran kos Penghantaran balik semula ke pelanggan adalah juga ditanggung oleh pelanggan

6) Pemulangan adalah digalakkan menggunakan khidmat POSLAJU

7) Item yang di pulangkan mesti dalam keadaan seperti asal dan menepati ciri-ciri di bawah:
  • Baju dilipat sempurna.
  • Tag masih sempurna di baju
  • Baju tidak rosak.
  • Baju tidak kotor.
  • Baju tidak busuk.
  • Baju tidak kusut.
  • Masih dalam tempoh Jaminan(7/10Hari)
8) Maklumkan kepada kami setelah pengeposan dibuat (Sertakan Tracking Number untuk tujuan Jejak Parcel)

9) Team Eljameela akan meneliti setiap item yg dipulangkan MESTI menepati kriteria di (7). Jika kami mendapati item yg diterima tidak menepati kriteria, pemohonan penukaran akan dibatalkan. Dan item akan dipulangkan semula ke pelanggan selepas pelanggan menjelaskan bayaran POSLAJU semula.

10)Pemulangan item dibenarkan untuk Produk yang sama atau Produk yang berbeza. Jika harga item yang ingin ditukar melebihi harga asal item, bayaran tambahan perlu dibuat sebelum pengeposan.

11)Permintaan Refund (Pemulangan wang) tidak diterima kecuali bagi kes item Rejected/Rosak yang berlaku sebelum pengeposan dibuat (Bukan disebabkan oleh Pihak Ketiga-Courier Service)


No comments:

Post a Comment